نی نی مـــــــا :)

*~2~*

1392/9/12 14:03
نویسنده : آبجے نستـرלּ
436 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش در تاریخ : 14 آبان 1392 مامانم رفت

سونوگرافی دکتر تکلو تا ببینه بچه سالمه یا نه.

خدا رو شکر بچه سالم بود و مشکلی نداشت :)

خدا کنه همیشه همه سالم باشن.

امروز اومدم همین خبرو بدم البته با یکم تاخیر چون

تازه امروز تصمیم به راه اندازی این وب کردم ...

الان هم داشتیم با مامانم دنبال یه اسم

براش میگشتیم . اسم پسرونه رو من ارشیا انتخاب کردم

ولی اسم دخترونه رو نتونستیم پیدا کنیم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سارا مامی عسل
24 آذر 92 10:30
سلام عزیزم خوبی؟ایشالا به سلامتی نی نی کوچولوتون بیاد من لینکت کردم.
آبجے نستـرלּ
پاسخ
انشالله
مهدیه مامان امین
29 آذر 92 12:10
آبجی نسترن آفرین به شما که از الان اینقدر با نی نیتون دوست شدی.امیدوارم بعد از اومدنش دوستای خوبی برای هم باشین.خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین. با اجازه لینک شدین
آبجے نستـرלּ
پاسخ
))) شما هم لینکین